1.Build
2.Statystyki
3.Ranki
4.Upgrade
5.Magic skills
6.Sword skills
1.Build
Mamy 2 schematy rozwoju naszej postaci
a)Classic blader - nazwa mówi sama za siebie jest to "klasyczny" build tej postaci. KOrzystać będziemy z matrial secików.
b)Heavy blader - używa armour setów.
Moim zdaniem Heavy jest lepszy, ze względu na większy def.
Heavy blader : większy def mniejszy def rate
Classic blader: mniejszy def większy def rate
Do tego dochodzi jeszcze wygląd postaci ze względu na rodzaj setu.
2.Statystyki:
Do 60 lv dajemy pkt pod growth goal pózniej wybieramy jedną z podanych możliwości:
a)classic - dajemy wszystko w dex, int i str tylko pod wymogi setu
b)heavy - dajemy w str, dex i int pod wymogi setu ;d
3.Ranki:
Ranki są dla nas bardzo istotne ;] dostajemy nowe skille, uppy, dmg ale i pkt statystyk ;]
sword rank - za osiągniecie rank up dostajemy str i dex
magic rank - j/w tyle że dostajemy int i dex
Na wysokim poziomie używamy ext potów by zredukować niepotrzebną nadwyżke pkt danego atrybutu mianowicie:
a)classic - odejmujemy str dodajemy dex
b)heavy - odejmujemy od dex dodajemy do str
4.Upgrade:
Dysponujemy tu 6 slotami, proponuje takie zestawienie:
vitality mastery - chyba nie trzeba tłumaczyć ~~ kop do żywotności
offensive sense - bonus do ataku
impact control - j/w tyle że znacznie większy
defensive sense- bonud do defa
damage absorb - j/w tyle że znacznie większy
ostatni slot wedle uznania, proponuje upgrade z g.mastera na def rate ;d
5.Magic skills:
Początkowo dajemy 3 skille z novice do skillowania, potem możemy dorzucić 3 najsilniejsze lance bądz cannony.
Im wyższy skill rank magi tym lepsza jest nasza postać (staty etc)
Resist intension - 10% resist down, knock back, stun innymi słowy większa szansa na uniknięcie przewrócenia, odepchnięcia i stuna oppa.
6.Sword skills:
Dash - fajny skill, pozwala nam szybciej się przemieszczać
Death Cross – całkiem całkiem, przyzwoity dmg i zasięg
Rising Shot - fajny ale tylko 1 moob, pozatym fajny dmg ;]
Duble rising - lepsza wersja Rising Shot no i większą liczbę oppów walimy ;]
Storm Grind - gorąco polecam, niezł dmg, przewraca
Hasing Dance - genialny skill na pvm przewraca moobki ;]
Round Cut - Tak zwana Qpa
Mirage Grind - spoko skill polecam
Twin Moon Slash - skill dystansowy przydatny do walki z bossami i lurowania pojedyńczych moobków
Vital interfere - to jest suuuper malutki cool i cast time no i stun ;]
Blade Cry - dobry skill, niezły dmg
Blade Scud - to jest to co tygryski lubią najbardziej ;] 1 z najmocniejszych skilli, super dmg,przewraca
Lightening slash - 2 najmocniejszy skill, dmg poprostu miodzio + kozackie efekty ;]
Buffy:
Concentration - zwiększa hit rate
Blade Force - buff do miecza zwiększa atak
Iron Skin - Defense + life
Mirage Step – ładniusie defense rate ;]
Blade Aura – buff do miecza zwiększa atak lepsza wersja Blade Force
Aura Barrier – Zwiększa defense + hp lepsza wersja iron skin (po wejściu ep2 możęmy korzystać z 2 na raz ;])
Soul blade - budd do miecza zwiększa atak ostatnia wersja blade force ;]
Resist barrier - Qpa ;/
Instant immunity - fajny, ale tylko do pvp, tg etc ;d
Art of foercenes - fajny skill na 20lv dodaje 400dmg do ataków fizycznych tj normal atak. Świetnie pasuje do bm2 (wtedy dodaje dmg do szponów) + do tego Intense Blade + Field of fear. Poprostu miazga ^^
Intuition - fajowy skill dający flee rate,
Field of fear - o taaak ;] wspaniały debuff na pve na 20 lv -150 defense -500 defense rate ;]
Intense blade - mrrrr amp <3 kozacki skill na dmg ;]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz